It's a Fact!

Sov som en kratta i natt,men det var bara att hoppa upp och starta dagen.
Celsius och protte-shake (ananas/vanlij) i kroppen sedan iväg till Factor. Jag är ingen morgonmänniska, känner aldrig att kroppen är helt på G. Men trots det så är det himla skönt med morgonträning, 
 
Dagens pass:
 
Deadlift 5-5-5-5

12 min
DL 5
Burpees 4
Push ups 12

* 5 tuck jump on the min
 
Joråsåatt.. nu är det snart dags för ett bröstpass. Han aldrig packa ner träningskläder i morse, så jag mellanlandar hemma. Huvudvärken har kommit smygandes den senaste timmen, far å flyg för tusan! Det är bara in och mosa på gymmet, då ger den sig. :)
 
 
Min "bästa" kompis efter varje pass på Factor.. grym på att massera mina skinkor!
 
Hej så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0