Två pass till

I'm on FIRE!! ;)
Rev av ett pass på Factor för att sedan röra mig mot Friskis för ett IW-pass med Anna och Sara. Jag kan meddela er att mina ben är rätt så möra nu.
 
Deadlift 5-5-3-3

12 min
DL 5
Squat jump 10
DL 3
Squat jump 20

Mt. climbers 20 var det egentligen istället för 20 squat jump. Men jag hade svårt att köra det pga min fot. När jag satte fram v. fot så bröt det så mkt i den att smärtan blev påtagligare, det är när jag hamnar för mkt "på tå" som det smärtar. Att hoppa går bra, så länge jag landar mindre på tå och inte skjuter ifrån för mkt på tå.
Ja.. ni hajjar :)
 
 
Efter passet ute i sooolen..
 
Det blev riiiiktigt många squat jumps med andra ord, 170st för att vara exakt! Det är för tusan mkt! haha
Mt. Climbrs 40st
DL 56st.
Jag gjorde alltså inte så många varv (7st), men det sög sååå i mina ben att jag var tvungen å ta längre pauser. Svaga psyke! :P Borde egentligen bara kört på. Men jag får vara nöjd ändå!
 
Sedan IW 45min, ännu mer smärta i mina ben! Men det är bra, för jag kommer inte hinna köra ben den här veckan. Här gick det ok med foten, lätt att köra utan att böja för mkt på den. Kände en liiiten smärta men den ökade inte så jag valde att köra på. Dock så avlastade jag rätt mkt och tog mer vikt på höger ben, vilket kändes i låret.
 
 
Anna, Sara och Jag efter IW..
 
Med två svettiga pass i kroppen var det skönt att krypa ner i soffan efter mat och dusch,
Har sett filmen "Soul Surfer". Har ni inte sett den så kan jag varmt rekommendera den. Sååå bra!
 
En sak har jag ännu inte gjort.. Packat! Åååh, jag är hopplös! Alltid ute i sista minuten.
Dags att ta tag i det, så jag kommer i säng någon gång.

Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0