Slutkörd!

På sensate tiden har jag börjat bli irriterad när jag kör ben, om det är bra eller dåligt vette tusan. Ikväll fräs jag som en katt, stackars Sophie får alltid ta del av mina vresiga frasen. Haha! Felååååt! ;)
 
Kanske beror det på mitt fulla fokus, för utan det så blir benpassen bara blaha blaha och det vill jag ju inte.
Fokus, lättirriterad, smärta och tungt, det var ungefär så jag kände ikväll.
 
4set sittande en-bens press, drop på sista set.
4set liggande baksida lår i maskin
4set sittande benspark
3set boxsquat i smith, många reps och lätt vikt.
 
Det var efter sista övningen som jag typ dog, kände mig överkörd av ett tåg.
Hade sjukt äckligt pump från första övningen, idag kändes det riktigt jobbig samtidigt som det är grymt skönt.
Egentligen inte så många övningar. Men det var allt vi han innan stängning. Med tanke på min status så var det ganska tillräckligt. ;)
 
 
Däckad...

Det är en hel vecka sedan som jag satte min fot på Factor, det är illa! Jag gruvar mig nästan, det kommer vara sjukt jobbigt. Hahaha! Men i morgon är det dags.. bara att ladda upp mentalt nu då. USCH!
 
Nu ska jag fixa ESTA-ansökan inför min semesterresa. :)
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0