Living the dream!

De senaste dagarna har jag varit med pa en photoshoot, gjort Vegas och njutit av solen.
 
Fotograferingen var riktigt skoj, men kan inte pasta att jag kanner mig bekvam i bikini framfor en kamera. Inte sa grym form for att gora det. Men men.. :)
Resten av korten gillar jag iaf, nagra mer och nagra mindre.
Kommer upp sedan, maste bara redigeras forst. :)
 
Vegas var grymt! Dock inte sa manga klubbar oppna en onsdag, men vi hade grymt kul i alla fall.
 
Poolen dagen efter pa Planet Hollywood var pricken over i!
 
 
Pa hotellet innan utgang..
 
 
Emma och jag ute pa strippen..
 
 
The girls..
 
 
Maste ju prova lyckan.. gick inte sa bra dock!
 
 
Poolen..
 
 
Chillarn...
 
 
Naaaaajs!
 
 
Fran fotograferingen..
 
Dags att ta tag i dagen, 6 dagar kvar med den har innan jag aker hem igen.
 
Idag ar en extra stor dag, valkommen till varlden pyret! ♥
 
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Karin Wittur

Åh det ser ut som du verkligen njuter och mår bra på bilderna. En glad Fanny :) Ta vara på tiden nu som är kvar! Kramis

Svar: Om jag gor! :D Vill inte riktigt aka hem.. :) Tack vannen! Kram
Fanny

2012-07-29 @ 09:40:34
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: annelie

Aaaa, jag ska till vegas om en månad ungefär, kan knappt vänta! Härliga bilder!

Svar: Åååå, nu blir jag avis! Du kommer älska det. :D Hoppas du har bokat en lång resa, själv kände jag att 11 dagar var alldeles för lite. Minst 3 veckor! Jag var inte alls färdig med USA. Hoppas du får en underbar resa! :)
Fanny

2012-08-13 @ 15:48:11
URL: http://recently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0