Legday!

För det första, inte en reaktion på det tidigare inlägget. Något måste ni ju tänka, eller? Tråkigt att ni inte vill dela med er. ;)
 
Ben med Sophie ikväll då.. Mkt bra pass!
 
5set benpress, ett ben i taget.
4set sittande benspark, drop på sista.
4set raka marklyft, drop på sista
3set utfallsgång m. hantlar - superset - step up på bänk
 
Det blev en ass-killer! Har ont redan nu, det gör liksom ont att sitta i soffan. Hahaha! Helt underbar känsla! :)
 
 
 
Jag efter passet.. Trött, nöjd, mör, SVETTIGT och GLAD.
 
Nu ska jag packa fram min nya kyl, sedan ska jag bara frosta av den gamla och flytta över allt till den nya. Känns som det kommer bli en sen kväll. :( Vilar från Factor i morgon bitti. Lika bra att inse att jag kommer ha svårt att komma upp. Rygg på kvällen får räcka. :)
 
Schulluluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0