Bröllop nr 2

Då har sommarens andra bröllop varit, så vackert och vilken fest!
Ramlade i säng kl. 6 i morse, helt sjukt. :P
 
Tack Hanna och Gabriel för en underbar kväll! ♥
 
Jag har alltid velat hålla tal, men är verkligen ingen talare. Sjuuuukt nervös!
I går övervann jag dock min rädsla. Jag klingade i glaset, ställde mig upp och pratade inför en massa okända människor. Jag ångrar alla gånger som jag velat men inte vågat (bland annat på Fridas bröllop), hädanefter ska jag ALLTID våga! Lätt värt det! Det blir ett fint minne både för mig och i detta fall Hanna. Jag kan bara tänka mig hur glad jag själv skulle bli, om mina vänner håller tal då/om jag ska till och gifta mig.
 
 
Såhär såg jag ut..
 
Hade köpt en helt annan klänning, som visade sig vara lite för genomskinlig. Hade behövt en underklänning, men det var ju för sent påkommet såklart då jag upptäckte det i fredagskväll. Tur att jag ändå har några klänningar som hänger i garderoben. ;)
 
 
 
Herr och fru Åbom

Ikväll har jag haft besök av Frida och Kicki, vi har snackat skit och mumsat på te och scones. Yummie!
Supermysigt! Måste göras oftare.
 
Dags att sova, i morgon är tvättstuga på morgonen sedan ska jag häng lite med Denicé,
 
Hoppas ni har haft en fin helg, gjort ngt skoj?
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0