Mitti veckan..

Det betyder alltså att det är onsdag.

Jag han aldrig blogga igår då det blev ett biobesök efter jobbet och efter den var det bums isäng.
Vi såg på "New Year's Eve", en fin film med ett mycket bra budskap. :)

Så till gårdagens träning som var axlar

4set kryssdrag i c.c liggandes på bänk
- superset - Sidolyft m. viktskivor
4set baksida axlar i maskin
- superset - militärpress
4set "super fjärilen"
, har inget vettigt ord på den här övningen. Men det börjar med ett sidolyft m. hantlar, för sedan ihop hantlarna framför huvudet, avsluta med ett frontlyft från det läget. Tillbaka till ursprungsläge och börja om igen.
Avslutningsvis 1 set sidolyft efter sista övningen, för att pressa ur det sista.

Första och andra övningen är något som jag måste jobba mer på, här är jag rätt så svag. Vill gärna ta över med närliggande ryggmuskler. Men det är ju faktiskt riktigt kul att ha något att jobba mot, jag blir aldrig fulländad. :)
Nya utmaningar och nya mål! Love my life :) För träningen är livet för mig, skulle inte byta det mot något annat.

Tänkte passa på att tipsa om den kokbok som jag fick av pappa i juklapp, riktigt intressant. En bra bok för den som inte är riktigt insatt i kosten men vill lära sig mer kring grunderna. Förutom recept så finns det även ett stycke om näringslära i praktiken. Hur du ska äta om du uthållighetstränar, styrketränar, deffar eller vill gå ner i vikt. Nu ska jag bara se till att laga något som jag kan skriva om. :)



Nu ska jag vara social med Elin och Linda, eller vi ska nog gå och lägga oss. Mysigt att ha dom här i alla fall! :)

I morgon är en ledig dag, som vanligt är den fullbokad! Tvätt, clinic med "Stay in place" på jobbet, häng med sis och L, träna, laga mat, städa, cirkelfys. Mellan allt så ska jag även hinna med att äta massor! Mätning den 25:e, hoppas kurvan pekar uppåt igen!

En trevlig nyhet, kommer starta ett litet sammarbete med Svenskt Kosttillskott igen.
Mer info om detta i ett eget inlägg framöver. :)

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0