Invalid

De enda muskelgrupperna som INTE smärtar av träningsvärk är rygg och bröst. Annars är axlar (mest utsida), biceps, triceps, lår, vader, rumpa och mage helt paj. Känner mig invalid.. Skulle köra rygg idag, men klockan var 20.30 när jag lämnat av en kollega och Friskis stängde 21. Orkade inte åka ut till Iron, så idag vilar jag.
"Orkade inte", vad är det för fel på mig ibland! Dagar som dessa skulle jag behöva någon som skrek lite på mig.

Kommer i alla fall kliva upp tidigt i morgon för att riva av ett ryggpass innan jobbet. Eftersom halva min underbara familj kommer i morgon kväll! Pappa, Joel och kanske Lina. Hon kommer annars på fredag, hoppas dock på det förstnämnda.

Checkar ut för idag..



I'm Day Dreaming...

Kommentarer
Postat av: Petra

KOM IGEN NU FANNYYYYYY!!! No Mercy!!! ;-)



Vacker - sov sött!

2012-01-04 @ 23:14:08
URL: http://petrakardell.shapemeup.se
Postat av: Lina

Vårt grupparbete går sakta (men säkert) framåt. Jag måste tyvärr vara här på fredag också men hoppas kunna smita och vara framme i Vässan vid kl 16. Ses då!

2012-01-04 @ 23:35:20
URL: http://anill.spotlife.se
Postat av: Marita

Vad roligt.Hoppas ni får en mysig Helg,hälsa pappsen så mycket.Kram

2012-01-05 @ 12:47:55
Postat av: Fanny

Petra: Dina ord kommer eka i mitt huvud nästa gång det tar emot ;)



Marita: Tack, är super mysigt! :) Pappsen hälsar tillbaka. Hoppas du har en mysig helg med dina. Kram!

2012-01-06 @ 22:30:45
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0