Go'natt!

Glad i hågen öppnade jag mitt paket från MM Sports innehållande mina nya träningsbyxor från Better Bodies.
Beställde utifrån mina byxor från BB som jag redan har i stl. S. Jag förväntade mig att de skulle vara någorlunda lika då det är samma märke. Men tji fick jag! Höll upp dem och stl. S såg mer ut som XS! :( Gjorde ett försök att dra på mig dem, men det blir en return to sender. Skrutt!!
Hoppas bara på att stl. M finns kvar. Dom är ju såå snygga!


I morse avverkades ett Indoorwalking pass. Gött mos! :D Skönt med cardio på morgonen, sedan avnjöts en god frulle på sportköket.

Time to hit the bed! Upp och gymma i morgon innan jobbet.

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Satu

Riktigt heta! Synd att de inte passade :( Håller tummarna för att det finns i M! Puss

2012-01-15 @ 11:19:09
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Eller hur! Håll dom hårt:) Puss

2012-01-15 @ 23:24:50
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0