Helgen som kom och gick

Hejhejhallå!

Helgen har passerat, jag har jobbat, tränat och myst med vänner.



Workaholic...

Igår rev jag av ett armpass och ikväll blev det ben. Två riktigt bra pass, Fancy är nöjd som tusan! :)

Gårdagens..

4set sittande bakåtlutad bicepscurl
4set tricepspress i kabel
- superset - liggande bicepcurl på bänk i kabel
4set tricepspress i maskin
- superset - bicepscurl i maskin



Efter passet, skönt pump..
:)

Dagens

3set stående enbens lårcurl
6set benpress i plateloaded
3set raka marklyft
3set benpress i maskin
3set benspark
3set liggande lårcurl


Baboon Ass!! :D Herre J*vlar vad jag älskar benträningen! ♥

Nu tänker jag slänga igen mina gröna.

Nattis på er!



Kommentarer
Postat av: Cody

JÄÄVLAR vad du ökat med armarna :O :D Sjuk peak du fått på biccan =D vet inte vad trixet är, men fortsätt så ;)!!! Lycka till =)

2012-01-16 @ 17:25:40
Postat av: Fanny

Cody: Tack!! :) Va glad jag blir! :D Trixet är hemligt ;) Kommer helt klart fortsätta i samma bana men liiite hårdare. :) Tack!

2012-01-17 @ 10:13:35
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0