Bästa helgen på länge!

Det har verkligen varit en underbar helg, det var länge sedan jag kunde umgås med min familj såhär. Lycka! ♥ Bara älskade Elin och Linda som saknades. Vi har ätit god mat, shoppat, myst, myst lite till m.m. Plus att jag har fått julklappar. :)
Att jag dessutom varit ledig i hela tre dagar i rad gjorde ju inte saken sämre. :) Skönt nanting!

Men att kliva innanför dörren ikväll och mötas av en tom lägenhet var ingen höjdare...

Fredagens träning kommer här:

Bröst och mage

3set liggande hantelpress på lutande bänk
3set flyes i c.c
3set press i c.c
3set liggande flyes på lutande bänk
3set press i maskin
3set hängande benlyft


Riktigt bra pass för att vara bröst, inte min starkaste "sida"..

Lördag blev vilodag och igår körde jag ben tillsammans med Sophie, riktigt kul att kriga tillsammans med ngn som omväxling. :) Envis och duktig tjej men rätt fokus!

5set frontböj (2uppv)
3set liggande lårcurl
4set "liggande" benpress
3set "ass-maskin"
3set benspark
3set stående vadpress i smith


Hade velat köra en till för baksida lår, men vi kände oss rätt så möra i benen samt att min energi sjönk som en sten.

Vaknade i morse med liiiite träningsvärk, under dagen har den tilltagit som vanligt. Jag kommer alltså vara invalid en här veckan också i minst 5 dagar. Svårt att sätta mig, ställa mig upp, röra mig i sängen, komma upp ur sängen etc.

Idag var jag helt inställd på att köra axlar, som jag alltid brukar göra på måndagar. Körde en och två övningar, var inne på min tredje när det slog mig "jag ska ju köra axlar med Fredrik i morgon".
Vips tänkte jag om och gick över till rygg istället.

3set ut-rotation i c.c
4set sidolyft i c.c
1set hantelpress

3set latsdrag
3set sittande rodd
3set rodd m. hantlar på lutande bänk
3set latsdrag i c.c


Körde på i ett bra tempo och är riktigt nöjd med dagens muskelkontakt, eftersom jag och ryggen inte alltid kompar så bra.

Nu tänker jag slappa lite i soffan och slurpa i mig min kvällis, sedan sova innan 00.00. Kl 8 i morgon ska jag stå redo på Ironsport för att mosa mina axlar till bristningsgränsen! :D Laddad som F*N!



Myser med mammas kisse Cindy..



Fredagens middag, oxfilé med chevremos och sambal oelek smör..



Lördagens förrätt, västerbottensost och skink paj
..



Huvudrätt, baconlindad kyckling med klyftpotatis.. (lyckades äta upp salladen till förrätten)

Nattis

Kommentarer
Postat av: Karin

Grym helg!

2012-01-10 @ 02:59:22
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: malin-helena

Åh, vilken go liten kisse katt! :)



Du, jag undrar en sak. Jag försöker ju "komma in" lite mer i det där snacket med förkortningar på tränings grejer. när du skriver "i c c" vad menar du då?



Jag och min sambo har nyligen lagt om en hel del vårt liv nu och försöker satsa mer på rätt kost. jag tränar ju mycket, mer eller mindre varje dag, )med någon vilodag då och då så klart.)

har du några bra allmänna tips på kos fronten? :) jag är ju rätt insatt i " rätt och fel" om man säger så. Men nya tips är ju aldrig fel!



Gillar verkligen din blogg. :)

2012-01-10 @ 20:38:46
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
Postat av: Sophie

Du är riktigt grym fanny. Vi måste köra fler gånger.

Sen ska du få lära mig spinning också!!!

2012-01-10 @ 22:42:07
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Karin: Mycket! :)

2012-01-11 @ 22:08:11
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Malin-Helena: Hon är super mysig! :)



c.c är förkortning på cable cross.



Härligt att ni vill lägga om kosten och förändra ert liv, tummen upp! :)

Du, det var en bra idé det där. Ska försöka skriva inlägg med kost tips. Tänkte du rena måltider eller mellanmål? Kanske både och?



Tack så mycket! Va kul att du tycker om den, det glädjer mig. :D

2012-01-11 @ 22:12:55
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sophie: hihi, tack!! :) Absolut, jag kör gärna fler gånger. :) Oh yes, börja med att haka på en fredag morgon. Då är det oftast bas, en bra början :)

2012-01-11 @ 22:14:38
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0