Dagen med ett hjärta

Min kvälls date gick och sjuknade till, så jag fick träna själv.

Axlar och mage

3set Sidolyft i c.c
4set liggande kryssdrag
- superset- sidolyft m. viktskivor
3set omvänd pec.flye
- superset - militärpress
3set liggande benlyft med rumplyft

Ett kort men intensivt pass.

I morse hade jag ju en tid hos Fredrik. Glad i hågen åker jag dit till innan kl8, tänkte köra lite längre uppvärmning på crossen. Men jag inser när jag är där att ngt inte stämmer. Det sitter nämligen en tjej och väntar på att få gå in till F. Kollar min mail och inser att jag tagit fel på tiden, var en hel timme för tidig, jag skulle alltså inte vara där förrän kl. 9. Det blev 45min på crossen istället för de tänka 15min.

Brösten fick sedan jobba sig lite.

4set sittande flyes i c.c
4set bänkpress
4set hantelflyes - superset - hantelpress, båda på lutande bänk




Ganska ensamt på gymmet ikväll.. ;) (Hatar iPhone kameran när man ska fota sig själv)




Fick en liten gullig present från miss Fox idag.. ♥



Dagens absolut bästa! Bröllop i juli, helt underbart!

Först ett i juni och sedan ett i juli, kärlekens sommar. Blir varm i hjärtat av tanken. :)

Trots att jag verkligen ogillar den här dagen, mest pga att jag inte får skämma bort ngn eller mysa. Men sedan tycker jag att det inte ska behövas en speciell dag för att göra det. Det är bättre att vara spontan och visa sin kärlek mer än bara under en dag på året. Lämna en gullig lapp på köksbordet, frukost på sängen en söndag morgon, en ros mitt i veckan, ett sms när du tänker på den du älskar, överraska med en middag ute, vad som helst. Fantasin är oändlig! :)

Ha en fortsatt härlig kväll, själv så ska jag knåpa ihop det sista av mitt spinningpass.

Kommentarer
Postat av: Matts

Avundas din energi... Själv befinner jag mig på botten!!

2012-02-14 @ 23:19:35
Postat av: Fanny

Matts: Din energi är snart tillbaka! Det är jag övertygad om :D

2012-02-16 @ 16:15:32
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0