Tits and shoes!

Idag körde vi ett bröstpass, jag och min nya "partner" Sophie. Vi kompar bra ihop. :)

4set bänkpress
3set hantelpress på lutande bänk, sista set drop
3set flyes i c.c från nedre trissan
4set flyes i c.c från övre trissan, sista set drop


Bra flyt i passet, var starkare än vad jag trodde. ;) Men jag kommer ha ONT i morgon!

Kvällis och sängen, i morgon är det spinning och frulle i vanlig ordning. Men denna morgon med ovanligt sällskap. :)



Lite flyes..



Mina skor som jag införskaffade för ett tag sedan. Supersköna och snygga ;)
Dessa har Gore-Tex membran, så jag kommer hålla regn och rusk borta från fossingarna. Funkar även kanon inne på gymmet.



Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0