Spiken

Kommer somna gott i natt efter en stund på spikmattan. Är riktigt trött i ryggen, så det kommer behövas.
En jobbdag kvar, sedan långledigt! :D
Det absolut bästa är att fredagen kommer spenderas tillsammans med min underbara vän Emma. Jag minns inte sist vi sågs, men det måste vara minst 3 år sedan. Som jag längtat efter henne! ♥

Ryggen fick köttas på lite ikväll. Jag var inte alls i fokus till en början, har slut på PWO och det känns! Men i morgon får jag mitt paket med en massa godsaker. Ganska nice!





Sittande rodd..

Instagram och Camera+ på iPhonen är bra skit! Det är ju så kul att leka med bilderna..

Dagens pass:

4set marklyft
4set chins
3set framåtlutad rodd i smith
4set latsdrag i c.c
- superset - sittande rodd

Inte förrän på sista övningen kände jag att jag taggade till. Seg tjej!

Kommer nog köra ett tidigt pass i morgon, så kan jag hänga med mina fina vänner i morgonkväll.

Proteindrink och sängen nästa.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mätts!

Nästa gång vill vi se lite mera roompaaaa!!

2012-02-29 @ 23:11:39
Postat av: Johanna

Det är ju helt fantastiskt att köra chins med sånna gummiband! :) Jag kan inte heller göra utan, har det som mål till sommaren. En PT kompis säger att en stor del är en teknikfråga. Så hennes tips till mig var att hänga där och göra allt för att ta mig upp, strunta i teknik. Sprattla, svinga med benen, whatever. För när man väl kommit upp brukar man få till det :) Så det ska jag göra ikväll på gymmet efter min Sh'bamklass tänkte jag, haha :)

2012-03-01 @ 05:53:41
URL: http://fitnessguru.se/combatchick
Postat av: Rebecka

Hej Fanny!



Mitt namn är Rebecka Dinler och representerar DS Trademark som har utbildningar inom

Sport, PT Personlig tränare, Kost och Massage.

Efterfrågan på Personlig Träning och Kostrådgivare är större än någonsin på gym, privat hemma bruk, hälsoklubbar, SPA anläggningar, kontor, sjukhus och sportklubbar.



Har du intresse för att utveckla dig och dina kunskaper inom Hälsa och Fitness?

Vi har ett kanon erbjudande denna månaden där du får hela 50% rabatt på våra ordinarie priser!!

Du kan självklart välja vilket kursdatum som passar dig hela 2012.



Så om Du gått i tankarna tidigare till att utbilda dig till Personlig Tränare / Kostrådgivare el Massör - Tveka inte!

Anledningen har aldrig varit större än nu!

Vi på DS Personal Training School kan stolta säga att framtiden yrke är inom Hälsa och Fitness.



Är du intresserad eller har du några frågor vänligen kontakta mig på mail eller telefon för mer info.

Besök gärna våran hemsida www.dstrademark.se och läs mer om kursinnehåll och all info om våra utbildningar.



Ps. För att hålla en hög standard på våra utbildningar tar vi inte mer än 15 studenter per kurstillfälle.



Hoppas höra från dig!

--

Vänliga hälsningar



Rebecka Dinler

Rektor/regionsansvarig Västra Götaland

Ds Personal Training School

Lilla Bommen 1 vån 14

411 04 Göteborg

0709- 56 18 08

[email protected]

2012-03-01 @ 13:47:25
URL: http://www.dstrademark.se
Postat av: Johanna

Alltså, jag undrar vad det där är för skit...DS Trademark, jag får hela tiden sånna meddelanden och inte kan jag se att deras hemsida fungerar. Hmm..

2012-03-03 @ 08:11:32
URL: http://fitnessguru.se/combatchick
Postat av: Fanny

Johanna: Bra fråga.. verkar oseriöst om deras sida inte funkar!

2012-03-06 @ 23:33:05
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0