Söndagsmys aka benträning

Då var min första av tre jobbhelger avklarad, i morgon är det måndag och nästa lediga dag är på torsdag. Jobb, jobb, jobb.. Men jag gillar det! :)

Ben stod på schemat idag, precis som det gör varje söndag.
Körde tillsammans med Sophie. Seg i skallen, trött efter en helgs jobb och sena kvällar, men en PWO senare och bra musik i lurarna så växte hornen fram tillslut. ;)

1set Knäböj (får inte till det med min hållning)
3set frontböj (här kan jag hålla ryggen bättre)

5set benpress i plateloaded
4set liggande lårcurl
3set benspark
3set stående vadpress - superset - utfallsgång m. viktskivor


Med ben som betongklumpar lämnar jag gymmet med ett leende inombords, härlig känsla!

Tack Sophie för idag, för peppen och dina uppmuntrande ord! :) Jag tar åt mig!!



Söndagsmyser med frontböj..




Mina klena vader får jobba lite..

Sitter och knåpar ihop mitt spinningpass som ska köras på fredagmorgon, lite nervöst faktiskt då jag inte längre kör kontinuerligt varje vecka. :) Men det ska bli riktigt kul!

Hoppas att ni har haft en fin helg. Det har jag definitivt! Fredagsmys med Anna och Karin, lördagsmys med Satu. Kvalitetstid med vänner är underbart! ♥

Kommentarer
Postat av: sophie

haha, jag var nog lite segare än dig.....



Tack för igår:D undrar bara varför du inte la upp videon jag filmade.. haha

2012-02-13 @ 06:50:25
URL: http://http.//sophan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0