Smack!

Jag tar tillbaka allt jag sagt om att min v. biceps inte hänger med. Den är med i matchen nu! :D
Mycket har hänt det senaste 4 månaderna, dessa rackare har verkligen utvecklats till det bättre! Grymt bra kontakt idag! :) Fick med mig lite bra övningar från Tobbe som ställde upp på passning. Tack!

4set dips
3set hantelcurl, drop på sista
3set liggande tricepspress mot huvudet i kabel
-superset- liggande bicepscurl mot pannan i kabel
3set bicescurl i kabel
2set enarms tricepssträck, drop på båda set


Jag har gjort det igen! BCAA i halva min väska, men den här gången på alla mina kläder. Himla onödigt tycker jag! Borde vid det här laget lärt mig att stänga shaken ordentligt, men nu kanske?

Min underbara och fina mamma fyller år idag, Grattis ännu en gång! Älskar dig ♥

Nu är det sängdags, nattis på er.



Suddig igen.. Men det är inte det lättaste på skakig hand ;) Bilden är inte från dagens pass utan ett tidigare på Ironsport. Det ser ut att gömma sig ngt under "ytan".

Dieten går för övrig bra! Ingen större hunger än innan det är dags att äta. Endera inbillar jag mig, eller så har jag börjat tajta till mig lite. Känner mig iaf inte lika vätskig och pluffsig kring midjan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0