Shulululuuu...

Jag kom upp i morse! Helt otroligt.. :) Meen, jag fick faktiskt lite hjälp. Annars hade det aldrig gått.

Armar

4set tricepspress i kabel
- superset - bicepscurl m. rep i kabel
3set frenchpress m. stång
5set hantelcurl, 2set lättare och fler reps
3set sittande tricepssträck m. hantel
3set preacher curl


Löpningen han jag inte med. Det blev istället 15min rask promenad med upp till 5% lutning på bandet. Sög fint i lår och rumpa.

Kvällen middag tillsammans med fina vänner var smaskens. Tapas på Indigo. Men satan så kallt det där inne!



Nu ska jag laga lunch för morgondagen, sedan bums isäng!

I morgon startar jag dagen med möte, därefter jobb och slutligen min frizon. Min bubbla. Min tid. Träning! :)

Nattis

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra pass:)

2012-02-02 @ 09:41:54
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0