Semmeldagen och Coca-Cola

Har jag mumsat på någon semla då? Nej, faktiskt inte. Läste igenom mitt kostschema och där står det inget om att jag fåt äta semlor på denna fettisdag. Bummer! Sukt sugen, men det är bara att stå emot. ;)

Dagens träning då, jo det blev spinning. Inge gym med andra ord men i morgon blir det bröst på fm och rygg på em. Var inne på att dra iväg ikväll en sväng, men kom på att det är dags att plocka fram epilatorn så jag slipper ha långa tights på mig hela tiden på gymmet. :) Hår bort!

Nya fitness damp ner i lådan idag, är dock inte så himla förtjust i tidningen längre.
Det var ett inlägg om övningar som ökar din rörlighet, det är något som jag ska försöka ta till mig. Jag har ju en grymt stel bröstrygg som hindrar mig i framförallt knöböj. Kan alltså vara bra att göra något åt den saken.

Sedan till alla som dricker en cola altför ofta.. tänk om! ;)



27 min för max 5 min njutning, är det värt det?


Måste bara bjuda på den här bilden.. Morgonmage vs. lördagsmage.

Jag skämtar inte men den till höger är inte utspänd, den är bara full med mat och en löjligt god Chokladkaka, "Marabou Black". Jag kan inte påstå att jag mådde så himla bra, inte smart alltså och väldigt onödigt...

Kvällsmellis och häng i soffan innan sängen.. Lite "temple run" på fånen också. :)



Kommentarer
Postat av: Satu

Hahaha, fyfan! Men ja, det är sjukt hur magen/kroppen/vikten ändras under dagen bara :D

2012-02-21 @ 21:49:07
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Maria

Gosh, känner igen det där. Ibland är magen platt och fin och ibland ser man nästan gravid ut. Föredrar helt klart det första!

2012-02-22 @ 13:10:16
URL: http://hypnopoet.blogg.se/
Postat av: Fanny

Satu: ja, eller hur!! Crazy ;)

2012-02-22 @ 23:49:45
Postat av: Fanny

Maria: Visst föredrar vi platta fina magen, men fan va gott det kan vara att moffa också ;)

2012-02-22 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0