Fight it or?

"Each step, each set, each drop of sweat and every moaning and groaning. They are all one step closer to my goal."

Det driv och fokus som just nu bubblar inom mig är så j-la gött! :D Jag kommer aldrig sluta kämpa för det jag vill uppnå!

Jag har hittat nya "knappar" och varje pass ger mig så himla mkt. Det här är inte bara ett intresse, det här är min livvstil och jag kommer inte byta bort det mot ngt annat. Just saying.. :)

Dagens träning:

Morgonpw - 30min

Efter jobbet fick ryggen kriga lite.

3set raka marklyft
3set smala latsdra, drop sista set
4set pulldowns i kabel
- superset - framåtlutad skivstångsrodd (väääldigt framåtlutad)
3set latsdrag i c.c
3set hantelrodd

Riktigt bra kontakt genom alla övningar, det hör inte till vanligheten när det gäller rygg. Happy girl!

Vet ni vad? I morgon är jag ta-me-tusan ledig! :) Det kommer bli en fika med fröken Schelin (endast en kaffe eller cola zero för mig då), träning, fika med Madeleine (Nej, fortfarande inget nam nam) handla mat och laga den, cirkelfys och sedan däcka i säng. Det kommer bli en rätt så bra dag med andra ord.



Pulldowns från ett pass i september -11


Den här skylten vill jag ha på min vägg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt:)

2012-02-09 @ 02:49:39
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack! :)

2012-02-16 @ 16:16:29
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0