Brööööst!

Ikväll gjorde jag mitt bästa bröstpass på egen hand, känns himla skön!

4set sittande flyes från nedre trissan i c.c
4set flyes m. hantlar på lutande bänk - superset - bröstpress m. hantlar på plan bänk
3set stående flyes i c.c
3set press i maskin


Fick hjälp upp med hantlarna på pressen, så äntligen kunde jag kriga på lite högre vikter! :D

Mina ben är rätt så slitna efter förra veckans dubbla benpass, söndagens cirkelpass, gårdagens spinning. Uppvärmningen på crossen var fan jobbig alltså. 5min kändes som en evighet. :P

Sneglar på sporten och hör Idas ljuva stämma, lika häftigt varje gång! Stolt över dig min fina vän! ♥



Mina nya tights från Energetics, riktigt sköna och snygga!

Dags att krypa isäng och krama min man.. eeeh eller nä, kudde.. :)

En dag närmare helgen. Sthlm. Avicii!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Var och spanade på byxorna idag, sjukt snygga!

2012-02-29 @ 20:19:38
URL: http://alexandralilja.blogg.se/
Postat av: Fanny

Alexandra: Eller hur. :D Dom är verkligen värd sina 250kr!

2012-02-29 @ 23:00:41
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0