Andra å tredje..

.. check!

Känner mig sådär härligt trött i kroppen, kommer somna fort och förhoppningsvis sova gott.
Men min kropp vill typ ha allt som går att äta! har en stooort sug efter rostat bröd med ost på, till det ett glas iskall oboy! Scones, marmelad, vitlöksbaguette, korv å makaroner, kladdkaka, glass, pizza, allt bröd som är nybakt, american pancakes med massa sirap på! Alltså, jag vill ha!

Sippar på min proteinshake och försöker skaka bort tankarna.. går sådär!



Innan jag kör igång med sidolyft.. ser lite skeptiskt ut..


3set hantelpress
4set sidolyft m. hantlar, drop på två sista set.
3set liggande kryssdrag, drop på sista set
3set militärpress

2set Krilles special magövning, en statisk övning som är lite svår att förklara i ord. Tog bra iaf! :D

Sedan hinkade jag i mig en Celsius, eller iaf vad som blev kvar av den. Någon råkade ju välta ikull mina gyllene droppar.. :P



En gammal bild.. mina naglar är inte alls så fina längre.. :(

Spinningpasset var nog fan det lökigaste jag vart med om på länge.. Riktigt härligt flyt i passet. Kul att köra puls igen och distans är ett kanon upplägg. Man jobbar mot en puls som man sedan ska hålla under hela passet, som pågår i 45min. Min kopp te! :)

Dags att sova lite nu då.. Nattis!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Känns skönt att se att det är någon mer som brottas med sötsuget. Ett rent helvete.

2012-02-29 @ 00:22:22
URL: http://alexandralilja.blogg.se/
Postat av: Anonym

5min på crossen jobbigt, men 45min spinn lökigt, hmm.

ja, det blir vad man gör det till.

ha det gott "löken"



mvh

2012-02-29 @ 18:04:41
Postat av: Fanny

Anonym: Eh, ja det är ju på två olika dagar.. Som du förmodligen inte läst med tanke på din kommentar, så handlar det om dagsformen. Måndag fräsch i kroppen, tisdag inte lika fräsch. Väldigt enkel matematik!! Och inte alls något konstigt med det.

Med lökigt menar jag svettigt, om du nu inte heller fattade det.



Förstår inte poängen med din kommentar? Vad ville du ha sagt med den?

2012-02-29 @ 19:26:13
Postat av: Fanny

Alexandra: oja, du är inte ensam! ;)

2012-02-29 @ 19:28:32
Postat av: Anonym

hej fanny



ok, du menade svettigt.



med lökigt har det menats med att man är:

slö och bekväm



trodde du skojade, vet ju att du inte är det(slö å bekväm).



jag ber om ursäkt för min idiotiska kommentar.



förlåt förlåt

2012-02-29 @ 20:31:26
Postat av: Fanny

Anonym: Sant.. men i detta sammanhang tycker jag det är rätt så tydligt att det inte var så jag menade. Speciellt inte när jag gillade passet och skrev att det var "min kopp te". :)



Eftersom du verkar veta hur jag är.. varför skriver du inte ditt namn? Då hade jag kanske förstått att din kommentar inte var så "allvarlig". Då jag uppfattade den som lite lätt sarkastisk.



Du behöver inte be om ursäkt, det är lätt att missuppfatta och missuppfattas. :)

2012-02-29 @ 22:19:13
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0