Allt har ett slut..

..så även denna lediga härliga helg!

Benpasset gick helt ok, men det blidde inga böj. När jag kom dit var det upptaget, sedan ville jag inte köra det efter benpressen. Med tanke på min taskiga teknik. Usch vad jag drar mig för denna övning. Skärpning! Nästa vecka är det jag som kör fucking böj!

4set liggande lårcurl
6set benpress
3set utfall m. viktskiva på bröstet
- superset - sumosquat m. hantel
3set benspark med drop på varje set
3set stående vadpress




Var inne på Nike.se och designade ett par skor, riktigt kul grej! Nu skulle jag bara vilja klicka hem dessa färgglada godingar. :)

Kvällisen i magen, nu ska jag bara kika klart på Wallander innan det är läggdags.

Nattis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0