Torsdagschill

Chillat i soffan nästan hela dagen, gaaanska skönt om jag får "säga" det själv. Ibland behöver man (jag) ha sådana dagar. Har sett på en film, The Family Stone, en helt ok chill-film såhär i jultider. 
 
Annars har jag lagat mat, myst med Zelma och tagit foto till mitt förarbevis (tidigare skoterkörkort). Ni som inte har fixat det, glöm inte att inbetalning och fotot ska ha inkommit till Transportstyrelsen senast den 31/12.
 
Jag satte mig i en fotoautomat, som jag hatar, men det gick smidigt och resultatet får duga.
 
 
Efter kvällens pass..
 
Bröst, triceps och mage.

4set flyes i c.c
4set lutande hantelpress
4set press i maskin
4set flyes nerifrån
4set "krabban" i maskin
4set pushdowns m. rep - ss - pushdowns m. rakt handtag
4set tricepspress i maskin
 
Avslutade med 3 set russian twist. Dom sved fint i magen.. woooaaa!
 
I morgon bjuds det på go'frulle på jobbet, kl 9.00 ska jag infinna mig. Men jag börjar inte förrän 12, så jag tänkte passa på att göra lite ärenden inför jul och nyår.
Siktar på att köra pass på Factor kl. 07.30 eller 8.00. Med min otur är det säker frontsquat eller thrusters, bara för att jag har så §@*^"¤/$ ont i mina ben...
 
 
Fick en superfin mössa av goa Minna häromdagen, som hon gjort själv. Love it! Så himla snällt av henne, en fin julklapp.. Det värmer i hjärtat och på huvudet ;)
 
 
Ja... som sagt, det duger..ser lite sne ut vid ögena, men det blundar vi för va? ;)
 
Nu blir det kvällsmellis, proteinpudding med hallon. Mmmmmm!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0