Skönt!

Det blev inte ett långt pass, men det är fan bättre än inget. 35min axlar och mage.
Nu är det dags att ta tag i mitt köp av nytt gymkort, det håller inte med öppettiderna!
Ironsport will be my new home! :)
 
 
Glad tjej efter veckans första träningspass..
 
3set inåt- och utåtrotation
4set press bakom nacken i smith
4set hantelpress - ss - russian twist
4set fjärilen - ss - v-ups på bänk

I morgon åker vi mot Göteborg och min pärla kommer ta oss dit, så skönt att bilen rullar igen. :)

Klockan närmar sig 00.00, har jag packat? Har jag duschat? Har jag ens tänkt ut vad jag ska packa?
Svar: Nej, Nej och Nej. Jag är icket förvånad, det är nämligen jag i ett nötskal!
Har lovat att vara hos Denicé kl.14.00 sharp, det ska jag för fäääään hålla också.
 
Clinic på jobbet i morgon och sedan gym, mat, packa m.m, tanka bilen och åka.
 
Ska någon av er på Fitnessfestivalen? Det kommer bli en grym helg.. Men det finns en grej som jag tyvärr missar, julbordet med jobbet som är på lördag. Det kära läsare suger så obeskrivligt hårt!
 
Nu ska jag snart in i drömmarnas värld, men först läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0