Lehgo!

In other words Let's go!
 
Framsida ben och vader var mitt mission idag... neeeeeh, inte bästa prestationen den här veckan.
 
4set benspark
4set frontsquat
4set boxsquat i smith
3set utfallsgång - ss - sittande vadpress
 
Kämpade mig uppför trappan efter passet så övningarna tog bra, men jag är ändå inte nöjd. Saknade den där känslan som knappt går att beskriva.
Jag och squats går inte ihop, det bara är så. Men jag måste ju bli bättre. Öva, öva, öva..
 
Inget pass på Factor i morse.. för dålig nattsömn så jag orkade helt enkelt inte kliva upp. SKIT!
 
 
Efter lite stretch hemma på hallgolvet..
 
I morgon ska jag banne mig lyckas bättre! :) På schemat står bröst och triceps, kl.11.00 står jag redo inne på Ironsport. Fredrik ska få drilla mig lite, finally!
 
Är ledig i morgon och jag kommer springa mellan dammsugaren, tvättstugan och spisen. Kul! Någon som vill hjälpa till? Laga mat till mig så jag kan slappa lite i soffan.. ;) nej, tänkte väl det..
 
Sov gott!
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0