High five!

Bilen rullar, halsen är bättre och jag ser fram emot morgondagen!
 
Har vilat i 3 dagar vilket är alldeles tillräckligt. :) Siktar på att köra igenom mina kära ben och axlar i morgon och på fredag blir det blandat överkropp.
 
 
Påväg ut i snöyran för att fixa bilen..
 
Jag fick hjälp av bästa Katja och Krille, tusen tack igen! GULD värt! Så nu står pärlan hos dom och där får batteriet en massa kärlek under natten. Perfekt!
 
En stor kopp varm glögg på det här så kan jag somna gott i natt.
 
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha blir nästan lite avis på snö och kyla (trodde aldrig jag skulle säga det:)) men ser så mysigt ut!

Här är det också jättekallt, men inte lika kallt som hemma;)

Svar: Det är riktigt mysigt! Är glad att vi äntligen fått snö, det blir ju mkt ljusare ute och mysfaktorn steg några grader. En vit jul är ingen riktigt jul, så jag hoppas det får ligga kvar. :)
Hur kallt har ni?
Fanny

2012-12-06 @ 09:15:54
URL: http://endorfinkickar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0