Fredagsfys

Spinning i ottan följt av en mysig frulle och kvalitetstid med Anna. Men jag ska aldrig mer bara svepa aminosyror innan passet. Jösses så trött och hungrig jag var mot slutet, ingen ork alls i kroppen. Fy skäms på mig!! Vet att jag måste äta innan morgonträning och ändå så gjorde jag inte det. Eller, jag prioriterade att snooza lite längre, inte alls värt!
Fail!
 
Efter träning, frulle och dusch slumrade jag till i soffan med Zelma på mage. Hur skönt är inte det?!
Sedan iväg till jobbet för att knega 11-20.
 
Ikväll har jag inte haft ngt för mig, så jag hoppade i träningskläderna och drog iväg till Iron. Fredagsmys på gymmet är inte fy skam.
Det fick bli rygg/biceps. Det har ju inte alls varit någon ordning på min träning i veckan, men jag har helt enkelt prioriterat familj och vänner de två dagarna jag var hemma, sedan gick ju två dagar åt till att sitta på arslet i bilen.
Redigt skönt med dubbla pass idag. :)
 
4set latsdrag i maskin
4set stående högrodd i kabel
4set latsdrag bakom nacken
4set stångrodd
4set sittande bicepscurl m. hantlar, drop på alla set
4set bicepscurl m. rep i kabel
 
 
 
Mina nya APSKÖNA tihgts från Energetics..
 
Priset är löjligt lågt: 350kr. Sitter som ett smäck och är inte tunna och sladdriga. Perfekt helt enkelt!
 
 
Horisontalläge..
 
Nu ska jag smaska i mig lite proteinpudding, sedan är det sängdags. Hoppas ni har haft en mysig fredag.
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0