Creepy!

Vaknade i natt av världen panik inombords. Vanligtvis försvinner ju känslan när man inser att allt var en dröm och man har vaknat, men inte den här gången.
Jag drömde att jag var förföljd och blev jagad ute i en skärgård. Det var aldrig någon person som jag såg, utan jag vet bara att någon eller något förföljde mig.
Helt plötsligt blåser det upp till storm och blixten börjar smälla ner i marken i princip överallt, jag gömmer mig bakom ett hus och det smäller runt husknuten av blixten som bara smattrar ner i marken, försöker komma undan men så fort jag går mot andra hållet så smäller det till där.
Här vaknar jag till med ett ryck och jag känner mig riktigt illa till mods, kan låta löjligt men det var riktigt obehagligt. Ångest blandat med en känsla som inte går att beskriva, jag kände mig inte ensam i rummet. Det kändes som att det var något där... Hjärtat rusade och känslan hängde sig kvar bra länge! Låg och tryckte under täcket för att till slut somna om igen. Hoppas på mindre drama i natt. ;)
 

 
 
Dagens träningspass: Rygg och lite armar.
 
4set latsdrag
4set enarmsrodd i kabel
4set sittande rodd
4set bilateralt kabeldrag i c.c
3set stångrodd
4set pushdowns m. rep
4set bicepscurl m. rep
 
Kände mig stark och uthållig, rider på en härlig våg just nu. Grymme!! :D
 
Köpte nästan alla julklappar idag, så nu är kontot nästan tomt. Det räcker till mat och bränsle men inga fler nöjen innan den 21:a. It suuuucks! Nyårsblåsan är inte ens inhandlad, alltid ute i sista minuten. Får helt enkelt hoppas att det hänger kvar ngt fint till mig.
 
Factor i morgon, hoppas jag bara kommer upp!
 
Godnatt på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Keep up the good work :)

Svar: Tack bästa! :)
Fanny

2012-12-11 @ 23:08:56
URL: http://anill.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0