Shopping och tattoo!

Nu ar jag inne pa min sista dag.. kanns inte riktigt som att jag ar redo pa att aka hem, skulle kunna vara har minst 2 veckor till.
 
Igar var vi i Vegas och shoppade loss. Kopte skor, smink, underklader och lite annant smatt. Bara saker som jag verkligen behovde. :) Man far himla mkt for pengarna har! :D
 
Nu ska jag njuta fullt ut av min sista dag.. lite sol (trots att det ar lite molningt, men den tar ju pa anda) sedan blir det mys och chill ikvall.
Aker kl. 8 fran Vegas i morgon bitti, mellanlandar i New York, ar hemma i Sthlm kl. 07.15 pa fredag morgon. Den biten kommer vara tung.. sover inte sa himla mkt pa planet. Nar jag landar har jag redan varit vaken i sisadar 20 timmar och har da en hel dag framfor mig.. Men det ska nog ga! :)
Det basta av allt ar ju att jag ska fa traffa min fina systerson! Som jag langtar!
 
 
Mitt minne fran min resa.. :)
 
Har alltid velat ha ett hjarta bakom orat, sa nu passade det helt perfekt att fixa detta.
Emma kanner en duktig tatuerare i Vegas, sa han var snall och klamde in mig for en tid. Jag ar jatte nojd!
Meeen, nu vill jag bara ha MEEER!! :D
 
 
In action..
 
 
Lite undies... ;)
 
 
Efter en dag i sooolen.. :)
 
 
Bye bye USA..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kommer tröjan ifrån på andra bilden? :)

Svar: Den är köpt på JC.. :)
Fanny

2012-08-06 @ 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0