Gottegris

Sitter hemma i soffan, trött och seg i kropp och knopp.
Spinningen i morse gick bra, det var desto jobbigare att cykla hem från gymmet. Himla tur att jag fick skjuts till jobbet. Är helt paj i mina ben, finns inte en tillstymmelse till kräm kvar i dom. Soffan är alltså min bästa vän ikväll! :)

Det enda jag saknar nu är ngt gott.. Glass i stora lass, choklad, fruktsallad (med glass) eller ngt annat smaskigt! Meeen, utan bil så orkar jag inte helt enkelt.
Nu skulle en sambo suttit fint ;)

Hoppas ni ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Satu

Då är du inte tillräckligt sugen hihi :)

Svar: Hahaha.. jag var alldeles för lat.. Det var starkare än suget.. ;)
Fanny

2012-08-24 @ 22:36:58
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Martiiiin

Ääääääääät jordnördsmör Fancy :) Du får anställa mig som din hemmakarl snart, jag blir arbetslös på en vecka ungefär !

Svar: Jag hade gjort det ooooooom jag hade ngt hemma. :( Men givet! :D
Fanny

2012-08-24 @ 23:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0