Dyngsur

I dubbel bemärkelse...
 
Sämsta passet ever! Nu känns det att jag inte alls är i samma form som för 4 veckor sedan..
Jag vet att man (jag) måste tillåta sig (mig) att det inte alltid går som man (jag) vill.
Trots det så blir jag SKITSUR!
Cant help it!
 
Tack Anna för dina ord, du är så bra på att vända på tankegången och peppa! <3
 
 
Deadlift 5-3-2-2

12 min
DL 2
Burpee tuck jump 5
DL 1
200 m

Jag var svagare än vanligt, fanns ingen POWER i kroppen, 200m gick i snigelfart. Jag gick tom ngr gånger, det har ALDRIG hänt förut...
 
Jaja, bara bita ihop och komma igen. Det blir bättre! :D

Jobbet kallar..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Att du ens orkar nånting den tiden på morgonen, är en bedrift.

Svar: Tack vännen! :) Men hur som haver så var det riktigt surt.. :(
Fanny

2012-08-16 @ 11:05:38
URL: http://alexandralilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0