Cravings och dubbelt upp!

Det är INTE bra att jobba med kläder.. helt omöjligt att inte bli såld på allt nytt.
Så fort jag har handlat det jag hängt undan, så hänger jag undan ngt nytt. Jag är hopplös!
 
 
Dessa tights från reebok är så äckligt sköna att jag bara måste slå till. Lite tråkigt att jag redan har ett par gråmelerade, men skitsamma. Höga i midjan, inte tunna och sladdriga. Sitter like a glove!
 
 
Ett till linne till min samling skadar aldrig.
 
Jag menar, tränar jag två ggr/dag så går det åt en hel del träningskläder. ;)
 
Körde två pass idag igen. Men om jag räknar mina turer på cykeln så blir det ju 4 pass. :O
Jag sitter ju inte och slöcyklar, vilket är i princip omöjligt på min racer.
 
I morse mätte jag avstånd och tid från Factor till jobbet, det är 9.4km vilket tar ca 25min. Från mig är det 7,5 vilket tar ca 20min. Sååå, om jag räknar lite snabbt (sakta) så har jag cyklat ca 5mil på 3 dagar, för mig är det mkt!
Idag är mina ben riktgit sega och trötta. Det ska verkligen bli JÄTTE kul att plåga dom hos Fredrik i morgon.. mmm, sedan cykel hem på det.
Gotta love it! :D
 
Thrusters i morgon på Factor, jag tror jag hoppar över det. Benen måste andas lite också.
 
I morse tog jag iaf revanch i deadlift, det gick mkt bättre än förra gången. Tack snälla rara kropp! :) Sakta men säkert så börjar jag komma i fas.. snart är jag där jag var innan semestern.
 
Deadlift 5-5-5-5

3 min x 3 (20 sek vila mellan varje 3min period)
DL 4
Clapping or HR pushups 8
(körde hand-release pushups)
Burpee pushups 5
 
 
Factor.. underbart, svettigt, glädje, utmaningar, hårt slit, belöning, sjukt kul!
 


Trots en mycket trött kropp så körde jag ett ryggpass efter jobbet. Det gick över förväntan!
 
4set framåtlutad stångrodd
4set latsdrag bakom nacken
4set sittande rodd i kabel, dropet på sista
4set bilateral cabeldrag i c.c, dropset på sista
3set hantelrodd
 
I morgon tänker jag ta en lång och härlig sovmorgon, sooom jag längtat efter den.
 
Tjollahej tjollahopp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag vill ha ett par sånna tights!

Svar: Ooook! Kan bli lite långa, men funkar att vika upp. Du måste prova dom iaf! :D
Fanny

2012-08-24 @ 12:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0