Träning x 2

Startade dagen med 3km på löpbandet. Det tog emot att kliva upp i morse, men det var så skönt att komma iväg och känslan efteråt slår allt!
Jobb från 9-20, sedan bröst och mage på gymmet.

3set hantelpress (först dubbel 5reps sedan enarms 10reps/sida) - superset - Push ups
3set stående flyes i c.c
3set sittande flyes i c.c

3set liggande benlyft m. höftlyft

Tänkte skriva ner hur en "matdag" kan se ut för mig.

Mål 1: Ägg, Keso/bär/funlight
Mål 2: Kyckling/ris/grönsaker
Mål 3: Proteinshake (vassle), äpple
Mål 4: Kvarg/bär/funlight, omega 3 kapslar
Mål 5: Köttfärs/pasta/grönsaker
Mål 6: Proteinshake (kasein)


Sedan kan det hända att mina större mål varierar, men det är oerhört sällan. Skulle vara lax istället för köttfärs. Tråkigt enligt många, men jag gillar mina rutiner och tycker det är ganska så bekvämt. :)
Tillagningen av kycklingen varieras med kryddor och tillagningssätt.

I morgon kl.07.00 är det jag som kör spinningen, ska bli riktigt kul! Blir ju tyvärr så himla långt mellan gångerna. Äntligen dags att svettas till lite underbar housemusik. :)



Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Varför har man i funlight när man har andra smaksättare? :)

2012-04-20 @ 21:00:53
URL: http://alexandralilja.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag har i funlight för jag tycker det blir mkt godare. :) Bara hallon och kvarg blir för syrligt och "kvargigt".

2012-04-20 @ 23:50:02
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0