Söndagschill

Hejsan hoppsan!

Ligger hemma i soffan, Sophie är på besök. Vi har faktiskt bytt ut benpass mot pizza ikväll. ;) kanske inte det bästa bytet, men fick bli så när gymmet stängde 19 och jag slutade jobbet 18.

Påskhelgen har gått i jobbets tecken, därav dåligt med uppdatering. Ingen träning och ingen lust till att skriva ngt.

Jag har även fått besked angående Talangjakten, som jag trodde blev jag inte en av 4 att gå vidare.
Men fortfarande så är jag glad och nöjd att jag var med till sista uttagningen, det säger ändå en del om min potential. :)

I morgon är det måndag men en röd dag, så jag jobbar bara till 18. Skönt, det betyder att jag inte blir så sen hem från gymmet. :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag följer din blogg som bjuder på så mycket inspiration. Hur många år har du tränat för Body Fitness? Och när tror du att du är redo för att börja tävla?

2012-04-09 @ 10:20:58
Postat av: Mor

Du är bäst gumman!!!

Pussokram!! <3

2012-04-09 @ 19:44:09
Postat av: Fanny

Karin: Tack, va glad jag blir! :) Jag har tränat målinriktat sedan hösten 2009, men mer seriöst 1 år. Med tanke på "dommen" från Carina, att jag borde lägga på mig 3-4kg muskelmassa, så behöver jag minst ett år till. :) Det gäller att skynda långsamt. Kommer inte ställa mig på scenen bara för att göra det, vill känna mig någorlunda "klar".

2012-04-09 @ 21:55:28
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mamma: Tack! <3 pusskram

2012-04-09 @ 21:55:44
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0