Hemlängtan

Påsken är på ingång, jag längtar hem mer än någonsin.. hela familjen är uppe i kära norrland, alla utom jag. Jag jobbar och får gilla läget.

Idag har jag ont i mina underarmar, öppna dörrar och larma kläder har varit lite av en pina. ;) "Underbara" battle ropes!
I morgon kl.11.00 är det dags igen, förväntansfull och taggad!

Men först startar jag dagen med en promenad tillsammans med Satu, kul att få snacka ikapp oss lite. :)

Idag körde vi rygg och lite baksida lår, vi=jag och Sophie..

3set korta marklyft
3set sittande rodd i kabel, drop på sista
5set chins med snodd
4set framåtlutad skivstångsrodd (min svaga länk)
3set sittande rodd på bänk i kabel (lät bakåtlutad)
4set liggande lårcurl, drop på sista


Bra pass, inte direkt ngt att klaga på... förutom fakking chinsen som inte alls gick utan snodd idag, igen!



Ge mig sommar och sol, då kommer jag glassa runt i denna på stranden..

I morgonkväll ska jag och Anna inviga nya biografen, kl. 23.00 ska vi se The Hunger Games. Myys!



Men nu ä det dags för lite sömn, skönt med ledig dag i morgon. :)

Kommentarer
Postat av: Josefin D

Du är inte den enda som jobbar på påsk :) jag jobbar också! / Josefin

2012-04-04 @ 23:54:15
Postat av: Karin

Fan vad najs! Säg om den är bra sen (filmen alltså)

2012-04-05 @ 06:49:55
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Emma

Hehe Sabin rekommenderade filmen :)

2012-04-05 @ 07:41:14
Postat av: Katrin Lindberg

Åh vilken snygg bikini, den vill ju jag oxå glassa runt i :)

2012-04-05 @ 12:04:55
Postat av: Fanny

Josefin: Nästa år är vi båda lediga! deal? :)



Karin: Den var kanon! :)



Emma: Då rekommenderade hon en bra film, den måste du se! :)



Katrin: Du får köpa en på Intersport ;)

2012-04-09 @ 21:58:00
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0