Gladiatorerna!

Igår kastade jag iväg en ansökan, efter liiite övertalning, idag fick jag besked.
På lördag den 28/4 ska jag på uttagning till Gladiatorerna. KUUUL!! :D
Åker dit tillsammans med Denice, jisses va kul vi kommer ha! :)
Ska verkligen göra allt jag kan för att försöka bli en av utmanarna.

Blir nervös bara jag tänker på det, men lite nerver är bara bra. ;)



Helgen i Östersund har varit sååå himla mysig, ville inte alls åka. Men snart blir det ett besök där igen, närmare bestämt på min semester. Jag åker ju hem till Storuman i minst en vecka, då passar jag på att mellanlanda i Ö-sund. Tackar för en fin helg med fina vänner!

I morgon är jag ledig och det blir lite träning som vanligt. :) Crossfit, gym och promenad.
Minns inte sist jag var ledig 4 dagar i rad, lite skum känsla men samtidigt skönt. Längtar dock tillbaka till jobbet och kollegorna. :)

Kom hem till västerås kring 19.30 ikväll, efter lite mat i magen kastade jag mig in i bilen mot gymmet. Helgens matintag har satt sina spår i min kropp, behövde verkligen röra på mig. 5km på bandet kändes riiiiktigt skönt. Avslutade med några excentriska chins, innan dom i princip kastade ut mig för stängning, banne mig vad jag blivit grymt mkt starkare excentriskt! KEWL! :D

Nu en dusch och sedan bums isäng!


Kommentarer
Postat av: maria k

Du är min idol Fanny! :-)

2012-04-17 @ 11:17:28
URL: http://karlssonmarias.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men taaack rara du! :D Va glad jag blir :)

2012-04-17 @ 12:57:22
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Spännande värre... Se till att öva på dina chins innan =)

Postat av: Fanny

Oja! I'm on it! :D

2012-04-19 @ 23:47:24
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0