Catching up

Idag har jag inte bara hunnit träna två gånger, jag har också träffat fina vänner och fått en stor dos av uppdatering. Underbart! ♥

Dagens Crossfit

Deadlift 5-5-3-3

11 min totalt.
Börjar på 3 reps på vardera övning för att sedan köra 6, 9, 12, 15...osv
DL
KB squat
V-ups


Jag är sååå såld, ingen kan ta mig därifrån, nevva! :D

Var tillbaka senare för att plåga igenom överkroppen. Trött, glad och en massa nya övningar i bagaget. Tack, tack, tack R! :)

Gick igenom axlar, bröst, rygg, biceps och triceps. Behövdes verkligen då jag inte kommer hinna med något styrkepass på 4 dagar nu.
I morgon åker jag nämligen till Norrland, Östersund för att vara exakt. Finaste Maria fyller 30år och jag åker upp för att fira henne och mysa hela helgen. Det ska bli så himla kul, har verkligen längtat efter denna helg. Den enda nackdelen är att jag ska sitta själv i en bil ca 7 timmar, enkel väg. Det som suger mest är att jag inte har nå bra musik. Typsikt att ha en stenålders cd-spelare i bilen. Kan inte koppla in iPhonen så jag får in Spotify, får väl köra med headset. :)



Bilder som publiceras här består mest av mig i träningskläder, men jag äger faktiskt vanliga också. ;)

Skulle på bio med Linnea och Denise ikväll. Men den sistnämndas bil la av, så jag och L tog en kaffe på Cornetto istället. Sparar bion till nästa vecka.. :)

I morgonbitti är det IW på schemat, därefter mysfrukost. Packa väskan för helgen, jobb 12-16, för att sedan gasa mot Norr.

Nu - bedtime!

Kommentarer
Postat av: iqfiskmås linnea

alltså hur sämst är jag på en skala... jag har bara hört att du ska till östersund(tänkte inte på norrland alls).. vetu va jag trodde östersund låg? nere i svergie...fyfan va illa.. undrar va du tänkte när jag sa, ha det så bra där nere nu hahaha!

2012-04-12 @ 23:14:00
Postat av: Martin!

LÅter bra Fanny ! Men BÄDDA sängen :)

2012-04-12 @ 23:17:04
Postat av: Mor

Köp en FM-sändare så kan du lyssna på Spotify från mobilen..... Fråga Lina... Hon köpte en när vi åkte upp...

Pussokram

2012-04-12 @ 23:20:01
Postat av: Jolenecarlsson

så fin du är! :)

2012-04-12 @ 23:20:27
URL: http://jolenecarlsson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Linnea: Hahaha, gulle dig! ;) men vet du vad, hörde bara ha det så bra. Så jag tänkte ingenting :) hihi!

2012-04-12 @ 23:25:47
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Martin: Äsch, den är ju typ bäddad. ;)

2012-04-12 @ 23:27:42
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mamma: Jag skulle gjort det, om det inte vore för att mitt uttag i bilen inte fungerar. :( pusskram

2012-04-12 @ 23:28:49
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jolene: Men taaack, va gulligt av dig! :)

2012-04-12 @ 23:31:02
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0