Past bedtime

Nu sitter jag här sent igen och klockan tickar på, borde verkligen redan ligga i sängen.
Dagarna den här veckan har vekligen vart fullbokade, i morgon likaså.

Efter jobbet har jag tränat rygg med Henny, gjorde en chins! :D Sedan iväg på möte med två ledaruppföljare på Friskis, därefter handla mat, äta och duscha. Nu sitter jag här och myser i min onepiece.
Har fått ett nytt beroende, nämligen Wordfeud! Grymt bra tidsfördriv, om det finns tid över. Eller så gör man som jag, stannar upp en stund i vardagen och knåpar på ett ord.

3set Chins
4set Marklyft
3set Latsdrag
3set Skivstångsrodd


Det var allt vi han med..

Nu till dagens avstickare:

Medans vi står och kör sista övningen, jag har precis gort mitt andra set, så kommer det fram en kille.
"Hej- Ursäkta att jag är kille och säger det här. Men helvete va snygg röv du har. Tänkte att du kanske skulle bli glad av att få höra det"
Jag kan säga att jag blev chockad, men tackade och tog emot. Inte varje dag jag får en sådan direkt kommentar.
Mycket vågat av honom! :)
En annan kille som stod bakom oss frågade sedan "Sa han röv".. haha, fler som hörde det med andra ord.


Nu är det inte lång tid kvar innan vi slår upp portarna! Om exakt en vecka har vi haft våran VIP-kväll, i morgon är det en vecka kvar till öppning. Längtar!

Morgondagens plan efter jobbet- lite ärenden på stan, låna Karins scanner, middag med Anna och slutligen cirkelfys.
Men nu är det sängen som gäller.

Sov gott!

Puss

Kommentarer
Postat av: Henny

Haha det var faktiskt ganska kul, bara att suga åt sig! Vad heter du på wordfeud:D

2011-09-15 @ 07:43:26
URL: http://Thehennyhoney. Blogspot.com
Postat av: Linnea

Precis Fanny, vad heter du. Jag spelar oxå:-). Min user är linnepinnen. Skicka en invite till mig!

2011-09-15 @ 08:58:14
Postat av: Fanny

Eller hur Henny, klart jag suger åt mig ;)

Jag heter fannylouice, let the game begin! :D

2011-09-15 @ 21:42:45
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Linnea: Nu kör vi! :)

2011-09-15 @ 21:43:49
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0