På begäran

Det går skitbra på jobbet, trivs mer och mer för varje dag som går. :) Idag har vi fortsatt finslipet på varje avdelning tillsammans med våra dekoratörer. I morgon ska vi packa upp mer varor. Butiken tar sig och vi ligger i fas i planeringen. Vi har dock blivit extra inkallade på lördag. Men vi ligger hellre före nu än att behöva jobba helgen innan öppning, eller till sena nätter kvällarna innan. Då har vi krafter kvar inför trycket som vi räknar med den 22/9. Så alla som bor i Västerås eller i närheten, boka in datumet i kalendern! ;) Så ses vi där!

Har fått lite mer info kring mina arbetsuppgifter och jag ser verkligen fram emot att få börja jobba "på riktigt". Kassaansvarig kommer passa mig alldeles perfekt! :) En utmaning som jag tar emot med öppna armar.



Till eftermiddagsfikat bjöds det på tårta.. kunde inte låta bli att smaska i mig en liten bit.

Nu har jag precis kommit hem från gymmet efter ett snabbt och intensivt axelpass. Snart dags för en kvällsmovie.

3set In- och utåtrotation
3set sidolyft i kabel
3set hantelpress
3set "fjärilen"
3set sidolyft med hantlar
4set press bakom nacken i smith




I morrn blir det cirkelfys och armar, det sista kör jag efter c-fysen.
Anna och jag ska mosa till förbannelse!

Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hohhohho, satan vad vi ska mosa! ;) Jag vet två som kommer vara på oss rejält under passet iallafall. Celsius är ett måste imorgon. Haha!

2011-09-07 @ 22:18:46
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: hannah

nOG för att jag inte kommit upp i den fysiken än men säg till nästa gång ni går på cirkelfys så hakar jag!! :P.. om jag får.

2011-09-09 @ 10:41:02
URL: http://blogg.mama.nu/endag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0