Nya tag!

Vilken vecka det har varit! :)
Det enda jag har att klaga på är bristen på träning, måndag var senast jag satte min fot på gymmet. Kropp och knopp har verkligen inte orkat. Men i morgon är det ändring på denna nedgående trend. För att hinna med träning när jag jobbar 10-20, så gäller det att planera. Har inte bestämt om jag tränar före eller efter jobbet, måste prova och känna efter vad som passar mig bäst. I planeringen ingår även 2st matlådor till jobbet, en lunch och en middag. Annars hungrar jag ju ihjäl innan jag är hemma. Det är extra viktigt om jag nu ska träna direkt efter jobbet.

Helgen har gått tokfort! :) Men snart är det ju helg igen och då är det SM i Bodyfitness, ska bli riktigt skoj att kika på alla grymma atleter. Inspiration!!

Två jobbdagar kvar innan jag är ledig, då blir det en stor städ och tvättdag, för allt sånt har bokstavligen falerat den senaste veckan.



Kassan på övre plan..



En liiiten del av övre plan..


Mer bilder kommer!

Gårkvällen hemma hos Satu var super mysig, tack vännen!! Massa skitsnack, sushi, vin och lite godis. Precis vad jag behövde efter några långa arbetsdagar. Sushin blev ju så sjukt god, jag bara måste göra det snart igen!







MUMS!!!

Nu är det snart läggdags.. men först lite tv och wordfeud.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: stefan

Vad har du för namn /adress på wordfeud ,ska jag utmana dig =)

2011-09-29 @ 23:39:34
Postat av: Fanny

Oj, glömde svara på det här!

fannylouice är namnet :)

2011-10-11 @ 21:16:41
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0