Jobbkväll

Hemkommen efter en jobbkväll på Varda, som avslutades med lite tjejsnack och snacks innan jag åkte hem. Träffade nämligen på Angelica, Karin och Helena precis när jag gick av passet. Trevligt att surra lite, men tröttheten tog över så nu är det dags att sussa. Jag kommer utan tvekan ta sovmorgon i morrn, inte en väckarklocka ska ställas, för jag tänker nämligen vakna när kroppen säger att det är dags.

I morrn är jag alltså helt ledig, för att sedan jobba 9 dagar i rad. Men jag klagar inte! :D
Snart öppnar vi, se till att boka in 22/9!!


En sneak peak av disken på plan 2..

Kände igenom armarna i morse innan Inspirationsdagen på Friskis drog igång. Med andra ord ett lätt och kort pass.

3set tricepspress i kabel
3set bicepscurl i kabel
3set liggande hantelpress
3set 1-arms curl på bänk


Sista övningen kommer jag från och med nu att lägga in i mitt pass, fick bra tips och råd vilket gjorde att den övningen tog ruskigt bra.


Hoppas att er helg varit till belåtenhet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0