Godkväll

Shit vilken effektiv dag jag haft! Allt har flutit på enligt planen, det enda jag inte har gjort är träningspass nr.2. Fick nämligen ett telefonsamtal från Elisabeth som var i stan med lille Elvis och en tjejkompis. Så det blev middag hemma hos Vicky följt av kompis/bebismys istället. Det kändes viktigare än att hinna med ett extrapass, då det inte är ofta som jag får tillfället att träffa dem.

Träningen först, körde rygg tillsammans med Satu på Ironsport.

3set Chins (kändes faktiskt lättare än vanligt!)
3set Marklyft
3set Sittande rodd
3set Latsdrag
3set Hantelrodd på lutande bänk
3set Stående Lat. pullover


Var inte superpepp, men det blev ett bra pass ändå! :)
Vi passade på att knäppa lite kort som kommer upp här när jag fått dem från S.

Efter träningen hämtade jag upp kollegan Linnéa för att åka ut till Erikslund Shoppingcenter och spendera lite pengar. Vi hinner ju inte med det när vi jobbar. :)
Köpte mig ett par jogging/jobbskor, herregud så sköna dom är! Bästa skoköpet på väldigt länge. Sedan att dom är snygga gör ju inte saken sämre. Köpte även en svart keps då min vita har blivit rätt så sunkig.



Nu måste jag bara inviga dessa i spåret.. Anna, är du med mig??

Efter shopping och fika var det dags för naglar.
Som vanligt hade Kicki fria händer, med lite önskemål från mig. Gröna var min tanke och såhär snyggt blev det. Alltid lika nöjd, hon är BÄST!
Linnéa bokade även en tid, hoppas hon blir lika nöjd. :)



Olallaaaa

Spicy hot och myyyys med fröknarna Andersson och pojken Elvis.



Ganska nöjd kille.. och Fancy ;)

I morrn blir det sovmorgon följt av träning, garderobsrensning, promenad med Vicky, och sedan cirkelfys på kvällen. Inte lika fullbokad dag, men nästan.

Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Always with you! ;) Heltrevliga löparpjucks! Jag måste verkligen ta och införskaffa ett par nya, har kommit underfund med att mina nuvarande typ har sprungit 10 maraton, om inte mer.. så dämpningen är typ lika med noll!



Vilken modell är det du har köpt? Ser ut som Asics?

2011-09-29 @ 10:58:29
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Fanny

Goood! ;)

oj, då är det dags för nya för din del. Japp, det är ett par Asics GT 2160. Supersköna! 1600kr

2011-09-29 @ 11:03:59
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0