En dag bakom kulissen

Efter att ha suttit nersjuken i pappersjobb hela dagen, så begav jag mig raka vägen hem till matlådan när jag stämplade ut. Bestämde mig för att idag fick det bli en av veckans vilodagar, nummer två blir på lördag.

I morgon siktar jag på att hinna med två träningspass, håller jag planeringen så ska det banne mig fungera! :) Rygg på fm med Satu och sedan armar efter 19. Är nämligen ledig i morrn och på torsdag, skönt värre!

Förutom träning så har jag en fullspäckad dag som börjar med tvätt & städ kl 7-12, träning 12.30, åka ut till Erikslund efter 14.00 med Linnea för att bland annat kolla in gallerians utbud, ca.17.00 nya nails hos Kicki, efter 19.00 träna, 21.00 och framåt movietime!
Här snackar vi busy woman men lediga dagar ska ju utnyttjas till fullo, eller hur? ;)

Torsdag däremot har fortfarande lite luckor, men det kan ju faktiskt vara rätt så bra. Det enda planerade so far är två träningspass, ett gympass på fm och cirkelfys på kvällen. Tror att bilen ska få sig en skrubbning då det var lite för länge sedan jag tog mig tid för det.



Suddig formbild.. roligare än såhär blir det inte för tillfället ;)

Nu är det dags för kvällsmellis, sedan tänker jag faktiskt knoppa så jag orkar upp till tvätten i morgon.

Just ja, i morse orkade jag mig upp för en morgon pw. GRYMT skönt, jag måste komma in i den rutinen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0