Dead..

Efter första varvet på c-fysen så var kände jag att dagens matladdning var på tok för dålig! Efter passet var jag totalt överjävligt slut på i kroppen och spyan satt i halsgropen. Men efter några minuters vila så var jag på fötterna igen. Passet var grymt kul, som vanligt! :) Det är ju bara så synd att jag inte hinner vara med de dagar jag jobbar.



Lilla jag idag.. Efter en promenad i dessa skor så kommer jag aldrig mer att gå i dåliga skor. Love them! Nästa test är en löpprunda.

I morgon bitti ska jag, Anna och Karin köra morgonspinning. Efter passet käkar vi frukost på sportköket, supermysigt! Uppstigning 06.30, för att sitta på cykeln 07.00. Det blir mitt första spinningpass sedan före sommaren. Har faktiskt inte känt suget förrän nu, så det sa bli kul att köra igen. Men på andra sidan och inte på ledarcykeln. Det suget har inte kommit tillbaka än.

Jobb i morrn 10-20 vilket jag verkligen ser fram emot det. Trivs så himla bra! Sedan är det efterlängtad helg, vet dock inte hur jag ska spendera min fredagkväll. Skulle behöva köra ben, men jag får se om det blir på söndag istället.

Nu är det sängdags för Fancy, måste ju orka upp tidigt i morgon.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Riiiktigt snygga skor måste jag säga.... eftersom jag innehar ett par likadanafniss

2011-09-30 @ 08:14:56
URL: http://lifebody2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0