Träningen idag

Fick till bästa armpasset på länge, jag har en vänster biceps som börjar hänga med! :D Lycka!

4set dips
3set bicepscurl i kabel
3set frenchpress med z-stång
3set hantelcurl
3set tricepspress i kabel
- superset - hängande benlyft
3set hammercurl
- superset - curl i kabel m. pronerat grepp

Har fått ordning på ryggen idag, äntligen kan jag djupandas och röra mig obehindrat. Jag vet, är verkligen sämst på att ta tag i det och drar gärna ut på det in i det sista. Men nu är jag FRI! :) I alla fall för ett tag. Har nämligen en "plan bröstrygg". Vilket innebär att jag inte har den naturliga kyfosa kröken i bröstryggen, utan är rak mellan T1 och T6-7. Detta leder till att jag lätt får låsningar. Men träningen gör att jag inte känner av det på samma sätt. Skulle jag inte träna så skulle jag ha så mycket ondare än vad jag har. Lite massage på det här och ännu mer träning för att stärka upp mig, så kan det bara bli bättre.
När jag sedan sitter fast igen, så är sjukgymnasten bara ett samtal bort. :)



Införskaffade mig ett par nya tränings tights idag av märket Casall, visar bild på dem i morgon. Supersköna i midjan och sitter grymt bra! Snäppet bättre än mina adidas, nackdelen är bara att de inte är hellånga.

Kvällen har spenderats framför två filmer med trevligt sällskap, Priest - Inte bra och Johan Falk, De fördömda - mycket bättre! Jag gillar verkligen svenska filmer. :)


Dags att sova.. natti natti!

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt pass!

2011-10-27 @ 04:47:43
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Christer

Gött kört och härligt att ryggen blir bättre:)

2011-10-27 @ 16:32:56
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0