Put an effort on it!

Ryggpasset idag gick inte fullt så bra som jag hoppats. Har nog aldrig "tröttnat" så fort. Kroppen var inte riktigt med mig. Men sådana dagar så gäller det att bita ihop och anstänga sig lite hårdare. F var ett bra stöd idag, så jag är trots allt nöjd även om det kunde vart så mkt bättre! Träningsvärken kommer i alla fall att vara ett faktum i morgon. ;)

4set Sittande rodd i kabel - superset - latsdrag i c.c
3set Latsdrag med omvänt axelbrett grepp (handflatorna inåt)
3set Liggande hantelrodd på lutande bänk
- superset - rodd i maskin
3set Lat. pullover i maskin

4set Hög rodd i maskin med brett grepp

Dagen har spenderats med underbara vänner.

Efter träningen lunchade jag som sagt med Vicky. Därefter fika hemma hos Angelica, fick äntligen snusa på deras lilla Matilda. :) Kvällen har spenderats tillsammans med Josse och Terese.
Så ett andra träningspass blev det inte ikväll, jag valde mina vänner istället. Det var ju alldeles för länge sedan vi sågs sist, så det var som på tiden!



Världens sötaste Matilda..

Nu är jag riktigt trött, det enda som kretsar i mina tankar är sängen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0