Here we go again

I veckan blir det en hel del jobb ochi morgon har jag min ena lediga dag, men jag klagar absolut inte! :) Tokgillar mitt jobb!

Axlepassen går bättre och bättre, får så sjukt bra kontakt i nästan varje övning. Får inte riktigt till det i hantelpressen, det tar på bra men inte riktigt så som jag önskar. Jag ser dessutom att jag är lite sned, behöver nog kolla upp bröstryggen. Känns som att det sitter ngt där vilket gör v. sida blir lite låst.

3set Utåt-rotation
3set Hantelpress, sista set drop
3set Sidolyft med hantlar, avslutade varje set med fjärilen på lättare vikter.
3set Press bakom nacken i smith, sista set drop
3set Militärpress


Avslutade med 10min löpning, skönt att flåsa lite. :)


I morgon ska jag försöka få till 2 pass. Troligtvis blir det bröst på fm och rygg på kvällen.



Suddig bild.. men det är alltid ngt.



Dessa bilder är från förra veckan armpass.. Det tar sig, men allt gömmer sig under massa hull.

Nu lite soffhäng innan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0