Haunted

Vaknade 3ggr i natt med en stark känsla av att jag inte var själv i rummet.
Första gången innan jag vaknade drömde jag att jag var på en annan plats men att jag inte var ensam, ngt mer fanns i rummet. I drömmen tänkte jag "är det här en dröm eller verklighet" samtidigt som jag känner ett tryck över bröst/axlar, som att ngn trycker ner mig mot sängen. Vaknar med en riktigt obehaglig känsla, känner mig inte ensam. Somnar sedan men vaknar 2 ggr till under natten med ett ryck och vet då inte rikigt vart jag är. Ser min Onecpiece hänga på dörren, men innan jag fattar att det är den så ser det ut som ngn står och tittar på mig. Riktigt obehagligt faktiskt! Har aldrig känt den känslan i min lght förut, att jag inte är ensam.



Är det ngn som vet om det var fullmåne i natt? Då brukar jag sova oroligt.

Trots 8 timmars sömn har jag varit helt paj i dag. Det fick bli en vilodag från gymmet, var alldeles för trött och hungrig efter jobbet för att orka mig iväg. Nu blir det sängen snart, tänker nämligen ta mig upp för ett träningspass innan jobbet i morgon. :)

Hoppas ni sov bättre än mig och att ni har haft en bra dag!

Känner träningsvärken smyga sig på från gårdagens pass, kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fullmånen håller på att lägga sig nu....

Hoppas du sover bättre i natt!!

Pussokram!!

2011-10-12 @ 22:56:55
Postat av: Lina

Så där kände jag ju rätt ofta när jag flyttat till lägenheten, dock var det inte otrevligt utan mest konstigt. Apropå fullmåne lyser den starkt även ikväll med!

2011-10-12 @ 22:58:11
URL: http://anill.spotlife.se
Postat av: Josse

Aldrig ha grejer ståendes eller hängades i onödan i rummet.. jag inbillar mig alltid det värsta. Får inte ha garderobsdörrar öppna, kläder eller något i vägen. Fick en växt att bli en clown med machete i en dröm en gång.. så.. Icke icke icke.. :D

2011-10-12 @ 23:04:41
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: saraekv

det var fullmåne inatt (igår natt), hörde flera som sov oroligt på grund av den! hoppas du sover bättre inatt. kram!

2011-10-13 @ 00:47:54
Postat av: Karin

Hej! Vet inte än.. Varit krasslig i veckan men jobbat ändå men sjukskrev mig i morse, hostat heela natten :( Men även om jag är hemma imorgon med så måste jag väl äta frukost? ;)

2011-10-13 @ 06:57:34
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0