Bad habbit

Jag måste bryta ett mönster. Ett mönster som jag försökt råda bot på en längre tid utan stående resultat. Jag måste komma isäng i tid och kliva upp i tid. Som det är nu så är jag så dödens trött på morgonen att jag medvetet ligger kvar i sängen, istället för att kliva upp och hinna med träningen innan jobbet. Det skulle ju underlätta sjukt mycket om jag hade träningen bortgjord de dagar jag slutar 20.00.
Det är inte omöjligt, jag måste bara ta tag i det på riktigt! Jag vet att jag kan kliva upp, då jag gör det på fredagar för att köra spinning. Men det räcker inte med en dag/vecka. Jag bara måste. Finns inget annat nu!

Dagens träningspass blev armar. Riktigt härligt pump. Lilla jag kände mig nästan stor och fyllig! ;)



Inte så stor då.. taget i september

3set tricpespress i kabel, drop på sista set
3set bicepscurl i kabel, drop på sista set
3set Enarms tricepssträck
3set Bicepscurl m. hantlar
3set Press m. rep ovanför huvudet i kabel
3set Preacher curls med en arm


BUMS isäng, spinning 07.00 i morrn :)

Natti natti!

P.S Sov mkt bättre inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0