Asch!

Det blev ingen träning.. Istället uppdaterade jag mig kära iPhone :)

Veckan träning är planerad och jag kommer försöka klämma in lite mer kondition än bara spinningen på fredagsmornar. Löpning är det tänkt, måste bara bli bättre på den fronten. Kommer även kunna klämma in dubbla pass vissa dagar då jag börjar lite senare än vanligt. Skönt!

Mina ledig dagar den här veckan är onsdag, lördag (förutom kvällsjobb på Varda) samt söndag.

Fullbokad vecka som vanligt.. :)

Middagen på Limone med jobbet var underbar. Riktigt god mat och mkt trevligt sällskap!

Status på förkylningen är helt ok. Låter värre än vad det är.

Dags att sova. I morrn startar dagen med en utbildning kl.9.00, innan vi drar upp grindarna kl.10.00.
Välkomna ut och shoppa!



Natti natti på er


Kommentarer
Postat av: henny

Du får springa med oss varje torsdag klockan sju på rocklunda juee, jag e ensam tjej och är trött på att ligga sist :P

2011-10-31 @ 22:12:01
URL: http://thehennyhoney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0